luni, 17 septembrie 2007

Concurs de moto - speedway in Bulgaria - Targovishte

Da.. am uitat bineinteles si de pozele astea.. Am fost in luna Iulie la un concurs de moto - speedway in Bulgaria. Au participat alergatori romani si bulgari. Nu prea mai este cunoscut acest sport si nu prea mai este f. popular printre romani ...printre bulgari, spre surprinderea mea se aduna cateva mii de oameni la un concurs..Problema e ca nu sunt bani pt. asha ceva. Nici in RO nici in BG. Se chinuie si ei cum pot, alergatorii, echipele, antrenorii, cluburile. Dar asta e alt subiect. Eu am in traditia familiei acest sport si ma duc acum cum am ocazia. Mi-e sete de concursurile de cand eram mic de prin RO. Extraordinare !
Daca sunteti interesati de acest sport..dati-mi un semn
Dar hai sa va arat cateva poze...







mai urmeaza...

8 comentarii:

Anonim spunea...

Hi

How many speedway riders is in Bulgaria ?

I know:
Milen Manev
Cevdar Carnev
and ??
??
??
???

Bulgarian Speedway 1957-1996

http://www.lubusports.pl/mat05/indmbulgarii.php

Przemyslaw Jany

BogdanV spunea...

Hi,
I don't know... maybe 4..something like this.
Milen Manev was on this day. He's still riding. He is only one I know..becouse I saw him.
Are u from Bulgary? or Poland?
My father was Voiuclescu Corneliu (Paul) and my grandfather was Gica Voiculescu. Both rides on the speedway.

BogdanV spunea...

Hello again.
Sorry for my mistake. Milen Manev I saw him on the contest. He's a trainer now. For the rest I don;t know.

Anonim spunea...

Hi Bogdan

I know you it means I know that your family rode on the speedway and I think you are president of FRM.

Maybe Can you help me complete list of Romanian Speedway Champions ?

1962 Gheorghe Voiculescu (Bukareszt)
1963 ???
1964 ???
1965 ???
1966 ???
1967 ???
1968 ???
1969 ???
1970 ???
1971 ???
1972 ???
1973 ???
1974 ???
1975 ???
1976 ???
1977 ???
1978 ???
1979 ???
1980 ???
1981 ???
1982 ???
1983 Pavel Ionel (Vointa Sibiu)
1984 Nicolae Puravet (IPA Sibiu)
1985 Pavel Ionel (Steaua Bukareszt)
1986 Dan Gaspar (Metalul Bukareszt)
1987 Ilie Sorin Ghibu (IPA Sibiu)
1988 Ilie Sorin Ghibu (IPA Sibiu)
1989 Marius Soaita (IPA Sibiu)
1990 Ilie Sorin Ghibu (IPA Sibiu)
1991 Ilie Sorin Ghibu (Compa Sibiu)
1992 Marius Soaita (Compa Sibiu)
1993 ???
1994 ???
1995 ???
1996 ???
1997 ???
1998 ???
1999 ???
2000 Ilie Sorin Ghibu (Vointa Sibiu)
2001 Mircea Agrisan (Gica Voiculescu Bukareszt)
2002 Alexandru Toma (C.S.Braila)
2003 Alexandru Toma (C.S.Braila)
2004 Mircea Agrisan (S.C. Gica Voiculescu)
2005 Mircea Agrisan (Bukareszt )
2006 Alexandru Toma (CSM Braila)
2007 Alexandru Toma (CSM Braila)

List of Romanian speedway riders:
Click at: http://www.lubusports.pl/mat05/rumunia.php
If you want to see the list.

I hope that you can help me.

Speedway results of world:
http://www.lubusports.pl/mat05/wyniki.php

Best Wishes
Przemyslaw Jany

Anonim spunea...

salut bogdane....eu te cunosc si mai ales pe tatal tau..am alergat la dirt-track la metalu ma numesc edi .am tot vizitat saitulk tau si sint incintat ca exista cineva care este interesat de acest sport...totusi nu am intilnit nume pe acest sait ca GHEORGHE MARIAN sau GHEORGHE SORA cam cei mai buni fosti alergatori de dirt-track..sa lasam trecutul...tu cum vezi viitorul???? ce se poate face sa reinviem acest sport??sa atragi sportivi tineri?? ,,,,../.. am doua motociclete de dirt-track care nu functioneaza dar le pot face.. .....edi 0723847768 beduard1@yahoo.com cu stima... edi

Anonim spunea...

eu sunt totusi inca cam tanara pentru asa ceva dar m-ar interesa sa ma dau, poate nu neaparat in concursuri dinastea asa mari dar poate privat la intalniri cu motociclisti dinastia.. vine probabil tot din cauza ca sunt dintr-o familie dinasta :p

Anonim spunea...

salutar .. eu sunt din braila si ma duc la toate concursurile de speedway din orash si stau printre toti la garaj si langa motoare ii ajut iau motooarele le duc la gara le alimentez cu etanol si multe alte chestii este super tare .. am chiar si un prieten de 15 ani care concureaza si a luat locul 2 pe tara.

Unknown spunea...

Bogdane La multi ani !
Eu am alrgat cu nea Gica pe Dinamo in `65
si cu Cornel la metalul
numai bine Nelutu de la metalul