marți, 18 septembrie 2007

Nesimtirea din trafic si nu numai...

NESIMTITII SE BAGA INTOTDEAUNA IN FATA
este un mare adevar grait de dl. Andi Moisescu... da. O simtim pe pielea noastra, a noastra a oamenilor cu bun simt, in fiecare zi ce trece prin acest miraculos orash numit Bucuresti. Si nimeni nu face nimik. Ma refer aici la autoritati. Nu vad un politist in intersectie sau pe bulevard ca opreste vu'n smecher dinasta care tocmai a depasit coloana la semafor si s-a bagat in fata sfidandu-ne pe noi astia fraierii care stau la coada. Nu vad un politist in intersectie care sa opreasca zecile de conducatori auto care trec pe culoarea rosie a semaforului fara a le pasa de nimik. Asta e tzara in care traim domnilor. Inghitim magariile si mojiciile unora care nici macar 8 clase nu au..sau oricum nu au cei 7 ani de casa sigur.
Aseara vin de la munca pe la orele 22:00, zi istovitoare de altfel, si ce gasesc pe locul meu de parcare platit la Admin. Fin. - O MASHINA parcata frumushel. Ce sa faci in sit. asta?.. sa-l blochezi pe nesimtit?.. no ca risti sa-ti faca mashina praf, sa suni la autoritati?.. no.. ca n-ai nici un sorti de izbanda.. dar ce sa faci?.. astept sa-mi dati si mie niste sfaturi..va rog.
Eu am sunat la autoritati...ce sa fac?.. dupa ce m-au pasat de la unii la altii am ajuns sa vb. cu unu care nu stia de ce este acolo..de la Pol. Comunitara. Un nieca nimeni care imi spune cu o nonshalanta debordanta ca nu are ce sa faca, eventual sa-i dea un avertisment in prima faza si daca mai face atunci ii ridica mashina aluia care mi-a ocupat locul de parcare. Auzi domn'le un avertisment.
Asta este domnii mei. Un nimik si oameni de nimik.

Un comentariu:

Bitter spunea...

Da, corect, dar nu stiu ce ne mai surprinde?