marți, 14 octombrie 2008

C.E.C. o altfel de banca

Am auzit ca s-au investit milioane de euro..milioane ...intelegeti sensul acestui cuvant "milion" ?.. in mare schimbare a CECului. Ei si? si ce daca. Du-te la CEC si ai sa gasesti aceeasi oameni care bat spre pensionare lucrand cu acelasi sictir si chef de munca ca acum 20 ani si mai bine.
Au schimbat logoul, au umblat un pic la vizual, culori, slogan...si gata..au crezut ca vor cuceri Parisul. Bate vantul oameni buni pe la ghiseele CECului. Nici macar nu poti ave un dialog coerent cu v'una din angajate..ca preponderent ele sunt la interfata cu clientul.
Afara-i vopsit gardul si inauntru leopardul. Aia e stimati cetateni ai Bucurestiului si tarii Romania.
Sunt putin iritat ca astazi ma duc la CEC, faimosul stejar de nadejde al domeniul nostru bancar, banca poporului ca si casa poporului odinioara, cu 3 carnete scoase de bunicamea de la naftalina. M-a luat rasu la inceput dar uitandu-ma mai indeaproape la ele am vazut ca unul este pe numele meu si este deschis in 1984 si altele doua pe numele maicamii deschise si ale prin 1968 si respectiv prin 1989. Ok. Am zis de ce nu ..ma duc si intreb care este situatia cu ele. Am un CEC aproape de mine, pe la Sf. Vineri, unu dragut, plin de afise pe geamurile dinspre strada unde ne anunta ca au "stejari" multi "stejari"..probabil RONI sau LEI, nu sunt sigur.. Deci o campanie buna. Eu nam vazut insa niciun stejar..nici macar in poza pe la ei p'acolo.
In sf., intru mandru cu carnetele CEC in mana si ma infig la ultimul ghiseu unde era o nefericita pe la vo' 30ani asha.. ca restul ghiseelor erau goale. Goale da. Adika nu era nimeni. Ma duc si o intreb cu frumosu' daca are habar ce s-ar fi putut intampla cu livretele CEC respectiv cu banii de pe ele..A inceput sa-mi explice ca atunci cand s-au schimbat banii s-au taiat 4 zerouri deci..si la mine s-au taiat 4 zerouri. Bine, ok..s-or fi taiat ..dar nu se si echivaleaza..? ma intreb eu..500 lei vechi in 1984 probabil valorau 500 000 in 2005-6 cand s-au schimbat banii..cred ca acum 2 ani. Oricum nu am rezolvat nimic, dar absolut nimic, a scapat de mine asha cum si-a dorit..f.f. repede. Mi-a spus nonshalant ca mai mult ca sigur acele livrete sunt desfiintate (de catre cine daca eu nu am ceurt asta?) si ca oricum bani nu mai erau. Bine cucoana am spus..asa o fi cum spui mata.
Am dat si telefon la CECul mare, trebe sa ma duc sa-mi faca o analiza, sa vada, sa confrunte..etc etc.. ca pana la urma sa-mi spuna ca nu au bani sa-mi dea..ci dimpotriva, avand un comision de achitat lunar, probabil, am si datorii la ei in valoare de... He,he, in tara sta totul este posibil. Totul.
Deci CEC sucks.

Niciun comentariu: