miercuri, 17 octombrie 2007

Scoala moto...

Salut,
scriu acest atricol pentru cei interesati de sportul cu motor. De curand, mai precis acum vo' luna si ceva, tatal meu si-a luat atesatul de intructor auto-moto, categ. A, B, C. Deci va recomand cu caldura sa ii treceti pragul pt. a invata cate ceva din tainele mersului pe motocicleta.
Am facut cateva poze la poligon pt. a va prezenta locul, motocicleta pe care se face scoala (este putin mai veche dar merge f. bine :) ) *testat de mine ! si omu' cu ajutorul caruia ar trebui sa invatati acest sport.
Incerc si eu de ceva timp sa ajung sa dau examen. Am invatat destul de usor sa merg pe motocicleta, nu spun ca ar fi floare la ureche dar daca esti putin atent la instructor n-ai de ce sa te temi si mai ales sa fi cumpatat si sa nu ti se urce viteza la cap. Cum va spuneam incerc, pt. ca nu sunt in stare sa ajung sa-mi fac cazierul si o vizita medicala. Rusinos da. Dar asta e. Sper ca pana la sf. anului sa-mi iau A-ul.
Pt. mai multe detalii va rog sa sunati la 0726830540 - Voiculescu Paul.
Iata cateva poze:





2 comentarii:

Anonim spunea...

Sal man!
Motorul e bestial! BAFTA!
PS. SAmabata ma duc la peste, la cernavoda. vii?

BogdanV spunea...

cum a fost la peshte?
ai luat ceva?