luni, 8 octombrie 2007

Partida de pescuit la Dunare

Salut,
asa cum am promis am revenit cu imagini si info proaspete de la pescuit. Sambata ce tocma' a trecut am fost la o partida de pescuit pe Dunare..."la locu' stiut" :). Vreme tocma' buna de pescuit, putin vant, caldut, inorat, liniste...
Am ajuns cu noaptea-n cap de frica locurilor de dat la peste. Nu era nimeni. Ne-am instalat si am inceput sa ne montam ustensilele. Fiecare cu ce are si ce poate. Nu suntem mari pescari dar cat de cat avem ceva experienta. Nu pretindem ca suntem super pescari si nici nu avem povesti cu monstii scapati la mal...
Liniste, semiintuneric, lansetele erau la apa...nu trebuia decat sa asteptam. Mai o vorba, mai o bomboana agricola sparta, mai o gura de suc/bere..si uite asha trecura cateva ore bune si nici o captura. In sf. unul dintre noi prinde un carashel cat palma. Am spart in sf. gheata. Mai trec cateva ore bune, sa fi fost orele 15:00 cand ma hotarasc sa-mi las lansetele la apa si s-o iau p'aia de rapitor. Cu un peshtisor de plastic (twister) cu cateva ace pe el...un fel de ancora... ma duc ceva mai incolo de locul unde stateam sa-mi incerc norocul la mulinat. Trece aprox. o ora si nimik...Intre timp mai pierd un twister si inca unu' agatandu-le pe undeva pe fundul Dunarii..
Dau sa ma incerc odata... mulinez si aproape de mal...zbang! un ditamai peshtele imi inghite volbleru'. Trag rapid, il agatz, mulinez cu greu, dar in sf. il pun pe mal. Un avat de toata frumusetea stetea la picioarele mele un pic ranit. L-am scos din ancora si m-am bucurat de captura alaturi de amicii mei. Pana la sf. zilei cand am plecat nu s-a mai prins nimik. Deci singura captura notabila a fost acest avat de 2kg.
In sf., o zi de pescuit destul de buna, cu o captura bunicica... ce mai o zi implinita.
Acum o sa va arat si ceva poze Sambata ..de la pescuit. Delectati-va si astept parerile voastre.









5 comentarii:

Anonim spunea...

unde ati fost?

BogdanV spunea...

la Dunare, la "22" asha se numeste acolo. La Oltenitza.

Anonim spunea...

primiti si fete in echipa?!:))...
unele mai pricepute decat domnisoara din imagine...

BogdanV spunea...

primim...cand vrem ! :)

Anonim spunea...

fain peste